Gratis verzenden binnen Nederland

Veilig betalen via SSL / iDEAL

Alle producten op voorraad

Bezoek onze showroom

Garantieaanvraag & Reparatieaanvraag

Garantieaanvraag

Heeft u een defect aan een artikel die nog onder de garantie valt, stuurt u ons dan een mail (info@zensiv.nl) met een kopie van de aankoopfactuur (tevens uw garantiebewijs). Wilt u in deze mail het defect zo duidelijk mogelijk omschrijven en indien nodig aanvullen met foto's en/of video's. Wij nemen telefonisch geen garantie-aanvragen in behandeling, ook zonder de aankoopfactuur kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. In onze algemene voorwaarden staat onder artikel 15 alle informatie die betrekking heeft op de garantie.

Reparatieaanvraag

Ook na de garantie periode kunt u aanvraag indienen voor een reparatie, stuurt u ons dan een mail (info@zensiv.nl) met een kopie van de aankoopfactuur. Wilt u in deze mail het defect zo duidelijk mogelijk omschrijven en indien nodig aanvullen met foto's en/of video's, wij nemen telefonisch geen reparatieaanvragen in behandeling, ook zonder de aankoopfactuur kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.