Garantieaanvraag
Heeft u een defect aan een artikel die nog onder de garantie valt, stuurt u ons dan een mail (info@zensiv.nl) met een kopie van de aankoopfactuur (tevens uw garantiebewijs). Wilt u in deze mail het defect zo duidelijk mogelijk omschrijven en indien nodig aanvullen met foto's en/of video's. Wij nemen telefonisch geen garantie-aanvragen in behandeling, ook zonder de aankoopfactuur kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. In onze algemene voorwaarden staat onder artikel 15 alle informatie die betrekking heeft op de garantie.
Binnen de garantie termijn zijn de retour kosten voor rekening van de klant, het weer terug sturen ( na b.v. reparatie of vervanging ) zijn voor rekening van Zensiv Saloninrichtingen.
Buiten de garantie termijn zijn de kosten van het retouneren voor de klant.
Reparatieaanvraag
Ook na de garantie periode kunt u aanvraag indienen voor een reparatie, stuurt u ons dan een mail ( info@zensiv.nl ) met een kopie van de aankoopfactuur. Wilt u in deze mail het defect zo duidelijk mogelijk omschrijven en indien nodig aanvullen met foto's en/of video's, wij nemen telefonisch geen reparatieaanvragen in behandeling, ook zonder de aankoopfactuur kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.