Account registreren

Hoe lang is jullie levertijd?

Bij ons is alles uit eigen voorraad leverbaar, alles wat in de webshop aan te kopen is is ook op voorraad. De levertijd is binnen een week (niet in het weekend) dit is afhankelijk wanneer er besteld word.

Met wie versturen jullie?

Kleine pakketten worden verstuurd met PostNL en worden indien op tijd besteld dezelfde dag verstuurt.
Pallet vracht zoals b.v. een behandelstoel of manicure tafel of een complete set worden verstuurd met een extern transportbedrijf.

Ik heb mijn bestelling snel nodig kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker u kunt uw bestelling bij ons in het magazijn in Nieuw-Vennep zelf afhalen.Tijdens het bestellen kunt kiezen voor afhalen in de winkel. Maak wel even een afspraak zodat er zeker iemand in het magazijn aanwezig is om u bestelling klaar te zetten en te overhandigen.

Word mijn bestelling naar binnen gebracht?

Nee u bestelling wordt niet naar binnen gebracht, het bezorgen is tot aan de eerste deur/drempel op de begane grond, alleen op deze manier kunnen wij het bezorgen gratis aanbieden.
We werken met een extern transportbedrijf en de chauffeur komt alleen, zo kunnen wij het bezorgen binnen NL gratis aanbieden.
U bent natuurlijk niet verplicht om van deze gratis service gebruik te maken het staat u vrij om het transport (bijvoorbeeld met Brenger.nl) zelf te regelen of zelf af te komen halen in ons magazijn, wel graag in overleg.

Word mijn oude behandelstoel mee terug genomen?

Nee we nemen u oude behandelstoel niet mee terug. We werken met een extern transport bedrijf. De chauffeur kan dus niets mee terug nemen.
U bent zelf verantwoordelijk voor het afvoeren van u oude behandelstoel

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling kan verwachten?

Wij plannen het transport in zodra u uw bestelling geplaatst heeft.
U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging met de verwachte bezorg datum.
Het bezorg moment is voor NL mééstal binnen 24 uur maar wij houden 48 uur aan. Houd u er alstublieft rekening mee dat er altijd onverhoopt iets kan gebeuren onderweg waar niemand invloed op heeft.
Doordat wij het niet zelf bezorgen hebben wij verder geen zicht op het bezorg moment u ontvangt van het transportbedrijf een e-mail met een tijdsblok.
Indien u levering vertraagd is ziet u dit ook in de Track&Trace van het transport bedrijf
Houd deze mail in de gaten (kijk ook voor deze mails vooral in uw ongewenste map).

Hoelang is de garantie?

Wij geven standaard 1 jaar garantie na het jaar kunt met aankoopfactuur natuurlijk met al u vragen bij ons terecht. U kunt ook 1 jaar extra garantie bijkopen dit kan alleen op behandelstoelen. We wijzen u graag naar artikel 15 bij de algemene voorwaarde die op de website te vinden zijn hier vindt u alles betreft garantie.

Reparatie of garantie aanvragen dienen altijd per e-mail met een duidelijke omschrijving van de klacht (foto, filmpje) en aankoopfactuur bij ons gemeld te worden. Onderhoud valt nooit onder garantie.
Telefonisch nemen wij deze aanvragen niet in behandeling.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Nee, u kunt bij ons niet retourneren, we hebben een showroom in Nieuw-Vennep waar u van harte welkom bent om alles te bekijken en uit te proberen.
Wij staan klaar om al u vragen te beantwoorden.

Mijn bestelling is beschadigt of niet compleet

Dat vinden wij heel vervelend maar lossen we altijd zo snel mogelijk voor u op.
Vanaf dat u uw bestelling ontvangen heeft kunt u de bestelling controleren.  Mocht er onverhoopt toch iets niet kloppen verzoeken wij u dit binnen 24 uur per e-mail aan ons melden.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij hebben geen openingstijden, de showroom is op afspraak te bezoeken van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 uur en 17:00 uur en op zaterdag tussen 13:00 uur en 16:00 uur.
Wilt u iets afhalen in het magazijn dan kan dit ook op deze tijden.
Bel of stuur ons een mail om een afspraak te maken u kunt meestal dezelfde dag nog bij ons terecht.

Waarom werken jullie op afspraak?

Omdat wij met een klein team werken en omdat wij met een klein team werken kunnen wij de prijzen laag houden.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Nee uw betaling moet voor levering bij ons binnen zijn.
Wel kunt u ervoor kiezen om uw bestelling met In3 te betalen, u betaald dan in 3 termijnen.
Na de eerste betaling versturen wij uw bestelling de laatste termijnen betaald u aan In3.

Kan ik contant betalen of pinnen bij afleveren?

Nee het is niet mogelijk om bij de chauffeur te pinnen of contant te betalen. Dit is enkel mogelijk bij ons in de showroom in Nieuw-Vennep.

Bestellen en offertes

Via de website kunt u eenvoudig uw bestelling plaatsen. Wilt u zich liever nog oriënteren dan kunt u van ons een vrijblijvende offerte ontvangen. Een offerte kunt u aanvragen via de mail of bij ons in de showroom. Mocht u andere speciale wensen hebben neem dan ook gerust contact met ons op wij kunnen ook dan een offerte op maat voor u maken. Aangevraagde offertes zijn 30 dagen geldig en geheel vrijblijvend.

Waarom zijn jullie goedkoper dan de meeste aanbieders?

Wij werken met een klein team door zo onze kosten laag te houden hoeven wij dit niet door te berekenen aan de klant. Ook zijn hierdoor de lijnen kort en kunnen wij snel met u communiceren en in actie komen als dit nodig is. Door op afspraak te werken besparen wij ook in de kosten.

Uw persoonlijke gegevens
Wachtwoord
Nieuwsbrief